МЕТОДИЧНА РАДА
· реалізує задачі методичної роботи;
· направляє та контролює роботу методичних об’єднань, творчої групи, молодого викладача;
· корегує роботу щодо підвищення професійної майстерності педагогів;
· визначає проблематику та розроблює програму науково-теоретичних та методичних заходів, семінарів;
· займається розробкою основної методичної проблеми.
Робота методичної ради спрямована на реалізацію наступних завдань:
· безперервність освіти педагогічних працівників;
· постійний пошук передового педагогічного досвіду та його впровадження;
· сформованість установки викладачів на реалізацію провідного дидактичного принципу – доступності навчального матеріалу;
· осмислення, аналіз і перебудова власного досвіду, порівняння своєї діяльності з досвідом інших педгогів і досягнень педагогічної науки;
· обґрунтування вибору навчального матеріалу та методичних форм і прийомів;
· ступінь засвоєння викладачами значущості проблеми, над якою працює він особисто, методичне об’єднання, творча група, свого місця в її вирішенні;
· координація діяльності методичних об’єднань та інших структурних підрозділів;
· розробка основних напрямків методичної роботи;
· формування цілей та завдань методичної служби;
· забезпечення методичного супроводження навчальних програм, розробка авторських програм та дидактичного матеріалу;
· організація інноваційної діяльності, яка направлена на опанування новітніх педагогічних технологій, розробки авторських програм;
· організація консультування педагогічних працівників з питань удосконалення педагогічної майстерності, методики проведення різних видів занять;
· організація роботи щодо вивчення та узагальнення педагогічного досвіду;
· пожвавлення науково-дослідницької роботи педагогічних працівників;
· участь в атестації педагогічних працівників;
· професійне становлення молодих педагогів;
· співробітництво з іншими навчально-виховними закладами, науковцями міста та області;
· впровадження комп’ютерних технологій в навчально-виховний процес.
Основні напрямки діяльності методичної
ради:
· аналіз рівня навчальних досягнень здобувачів освіти з базових дисциплін;
· експертиза навчально-методичних посібників та дидактичних матеріалів з навчальних дисциплін;
· організація роботи з опанування освітніми технологіями;
· обговорення методики проведення окремих видів навчальних занять та зміст дидактичних матеріалів до них;
· організація науково-дослідницької роботи здобувачів освіти;
· використання інформаційних технологій;
· удосконалення навчально-матеріальної бази закладу освіти;
· вивчення досвіду роботи методичних об’єднань;
· розробка положень про проведення шкільних конкурсів, олімпіад, турнірів, фестивалів;
· випуск методичного вісника.
Коментарі